Instagrambilder pryder redaksjonell årsrapport

Er du på Instagram? Da må du tagge bildene dine med #redaktorliv, for da kan bildene dine bli med på å illustrere årets nasjonale redaksjonelle årsrapport.

I disse dager legges siste hånd på den fjerde nasjonale årsrapporten som er samlet inn av Norsk Redaktørforening. Stadig flere mediehus leverer redaksjonell årsrapport. NRs rapport presenteres på vårmøtet 7. mai. Rapporten vil publiseres både digitalt og i papirversjon. Rundt 70 mediehus har levert sitt bidrag til årets rapport. Rapporten vil også inneholde en medieetisk og medierettslig oppsummering samt en innsynsrapport fra 2013. 

Siden NR nå er på Instagram som @redaktorliv, oppfordrer vi medlemmene til å tagge bilder fra redaktørhverdagen med #redaktorliv. Blant disse bildene velger vi ut dem som skal pryde årets nasjonale redaksjonelle årsrapport. Etter hvert vil det også bli instagram-feed på nored.no

Her er lenke til noen av de redaksjonelle årsrapportene som allerede er klare fra 2013:

Polaris

VG

TV2

Aftenposten

Bergens Tidende

Stavanger Aftenblad